Projektuj wnętrza

Wyspa + meble = marketing

Cechy zawodu, Prawo i marketing |


Jeden pomysł, kilka firm i ogromny zasięg marketingowy. Prawdziwa reklama niewielkim kosztem. Projektant obmyślił aranżację, a salony wystawiły meble i dodatki. Powstała wyspa z aranżacją niewielkiego pomieszczenia na środku korytarza galerii handlowej. 

GALA, Lublin

GALA – lubelska galeria wnętrzarska oferująca meble, artykuły wyposażenia wnętrz, dekoracje, podłogi, drzwi i wszystko to, co niezbędne jest do aranżacji mieszkania, czy domu. By pokazać klientom różne rozwiązania projektanci i właściciele salonów wspólnie zaaranżowali kawałek przestrzeni. Znajduje się na niej wystarczająco dużo elementów, by zainteresować przechodniów. 

Designerska kanapa już na pierwszy rzut oka przyciąga swoim kształtem. Na niej poduszka w palmowe wzory, a na podłodze dywan również z roślinnym motywem. 

GALA, Lublin

Na uwagę zasługuje krzesło Ribbon (projekt: Nicca Zupanc), które można nabyć w salonie Mezzo.

GALA, Lublin

Na przeciwko kanapy stoi niska szafka a nad nią bogato zdobione lustro. Całość wieńczy ciężka zasłona.

Przy każdym meblu i każdej dekoracji widnieje metka z nazwą firmy i ceną. Salony znajdują się w galerii, więc od razu można się do nich udać i zobaczyć więcej. Ta forma marketingu sprawdza się o wiele bardziej, niż pojedyncze elementy wystawione przed danym salonem. Współpraca kilku firm obniża znacząco koszty, a efekt jest zaskakujący. W tym przypadku zyskuje również projektant.

............................................

Autor: Małgorzata Mazurek

Grafik/Projektant